Antigua

4 maart 2015 - Antigua, Guatemala

Gisteren geen blog om de simpele reden dat ik stikkapot was en er eigenlijk niet veel te vertellen viel.

De vluchten, eerst van Brussel naar Madrid, daarna van Madrid naar Guatemala, zijn vlekkeloos verlopen. Het vliegtuig zat niet vol, zodat sommige onder ons (waaronder ik) de luxe hadden om 2 zetels te gebruiken. Grand luxe ! Sonia stond ons in Guatemala op te wachten en het duurde niet lang of we waren met ons busje onderweg.  3 uur deden we over een ritje van 1 uur, file ! Het was dan ook een opluchting om over de eerste verkeersdrempel van Antiqua te hobbelen. Na een broodje was het de hoogste tijd om in ons bed te duiken, om dan natuurlijk een paar uren later veel te vroeg wakker te worden.  's Nachts is het hier behoorlijk fris, maar nu is het een heerlijke 28°C.

Gelukkig is het vandaag een vrije dag om op onze positieven te komen. Samen met Carla en Sonia ben ik een beetje door het stadje gewandeld en hebben we ons regelmatig tegoed gedaan aan spijs en drank.

Vanavond gaan we eten bij de italiaan en morgen gaan we op schoolbezoek. Ben benieuwd.