Antigua

4 maart 2015 - Antigua, Guatemala

Gisteren geen blog om de simpele reden dat ik stikkapot was en er eigenlijk niet veel te vertellen viel.

De vluchten, eerst van Brussel naar Madrid, daarna van Madrid naar Guatemala, zijn vlekkeloos verlopen. Het vliegtuig zat niet vol, zodat sommige onder ons (waaronder ik) de luxe hadden om 2 zetels te gebruiken. Grand luxe ! Sonia stond ons in Guatemala op te wachten en het duurde niet lang of we waren met ons busje onderweg.  3 uur deden we over een ritje van 1 uur, file ! Het was dan ook een opluchting om over de eerste verkeersdrempel van Antiqua te hobbelen. Na een broodje was het de hoogste tijd om in ons bed te duiken, om dan natuurlijk een paar uren later veel te vroeg wakker te worden.  's Nachts is het hier behoorlijk fris, maar nu is het een heerlijke 28°C.

Gelukkig is het vandaag een vrije dag om op onze positieven te komen. Samen met Carla en Sonia ben ik een beetje door het stadje gewandeld en hebben we ons regelmatig tegoed gedaan aan spijs en drank.

Vanavond gaan we eten bij de italiaan en morgen gaan we op schoolbezoek. Ben benieuwd.

1. Luc & Mimi:
    4 maart 2015
    Wat goed dat jullie niet via Miami naar Guatemala gevlogen zijn !
    Onlangs waren er weer Belgen die er veel te lang vastzaten.
    Welke school bezoeken jullie eerst ?
    Liefst zo veel mogelijk foto's bijvoegen Chris, zeker van alle schattige kindjes.
    Groetjes
  2. Alma:
    4 maart 2015
    wat fijn , deze keer geen vliegproblemen en de vermoeidheid nemen we er maar bij he...kan me best indenken hoe je je voelt....
    ik heb er binnenpretjes van als ik terugdenk aan die lange jaren hoog in de lucht.
    wacht nu zoals wij allemaal op je verdere leuke verhalen.
  3. Mien:
    5 maart 2015
    Het is me gelukt om ook in jouw reactielijstje te komen
    we volgen jou met veel belangstelling hoor!
  4. Chris en Jan:
    5 maart 2015
    He Chris,
    fijn dat de reis goed verlopen is, we zijn benieuwd naar je
    volgende belevenis. Dat school bezoek zal wel heel tof zijn.

Groetjes
  5. HUGO:
    6 maart 2015
    Hola Chris,
    Ben razend benieuwd hoe de ontvangst in Patzun verlopen is. Kijk al uit naar de fotootjes.
    Vaya con dios!