Tweeede schoolbezoek

7 maart 2015 - Panajachel, Guatemala

Amai, vandaag was een dag om nooit te vergeten.

Voor de middag reden we naar Patzun, de school waar 3 kindjes gaan die ik eerder al zag. Axel, de oudste, was niet aanwezig omdat het middelbaar na de middag les heeft. Welinton en Sandra waren er wel. Goh, wat zijn die veranderd op 3 jaar tijd. Sandra had ik niet meteen herkend, ze  draagt nu ook een brilletje. Aangezien ze in de les waren, heb ik ze niet zo lang gezien.

Na de middag brachten we een bezoek aan het laatste schooltje waar Iranea aanwezig was. Ik wist van Sonia dat ze erop uit was om me te zien, maar dit ... Ze vloog letterlijk in mijn armen en heeft me een hele tijd niet los gelaten. Pfff, van een emotioneel moment gesproken. Ik ga hier niet proberen om mijn gevoelens te beschrijven, want dat is gewoon onmogelijk.

En nu beginnen we aan onze congé, onderweg naar hier zag het er alles behalve goed uit, het regende en was mistig, maar eens aan 't Atitlanmeer was de zon alweer van de partij en kregen we prachtuitzichten te zien van het meer omringt door vulkanen. Morgen wordt een leuke dag, ben benieuwd.

1. Karin:
    7 maart 2015
    Amai mam, wa zoude doen als wij u zo rond uwe nek zouden vliegen? Maar tis wel super dat de dankbaarheid er zo afstraalt, geniet ervan ze !
  2. Chris en Jan:
    7 maart 2015
    Amai Chris,
    We denken dat deze reis wel heel emotioneel zal zijn, geniet van deze super momenten.
  3. Tonia:
    8 maart 2015
    Wauw Chris, hoe mooi. Er worden daar heel wat harten geraakt, je ziet het aan alle snuitjes op de foto's. Veel plezier verder! x Tonia
  4. Paula:
    8 maart 2015
    Super..!!! Da is pas voelen dat je zo een goed mens bent...,, geniet nog van je fantastische reis....xx
  5. Tante Rachel + nonkel Jan:
    9 maart 2015
    wie bewaakt wie ?
    dat is toch geen van je kindjes ?
  6. Chris meeus:
    9 maart 2015
    Kan je reactie enorm goed begrijpen , geniet er maar van. Het is trouwens leuk dat ze op die manier reageren , zo dankbaar !