Wandelingske

8 maart 2015 - Panajachel, Guatemala

Dat wandelingske langs de waterkant, moet je met een dikke korrel zout nemen. Vanmorgen rond 9 uur werden we verwacht aan een veerbootje dat ons tot aan Santa Cruz de la Laguna bracht. Vandaar gingen we dan een 'pittig' wandelingske maken tot in San Marcos. Onder een stralend zonneke (soms iets te stralend) en met a view to kill hebben we een beetje geklommen en een beetje gedaald en een beetje gelachen en sommige misschien een beetje gevloekt,  maar we zijn allemaal veilig aangekomen en buiten de jeugd, die een uurtje vroeger gearriveerd was dan de rest, denk ik dat iedereen content was een stoel en een drankske te zien. 't Was inderdaad pittig, maar heel tof. Na een maaltijd in een plaatselijk hotel uitgebaad door een brusselaar, zijn we terug met de veerboot naar Panajachel gebracht en wacht ons nog een relaxe avond.

Morgen vertrekken we om 6 uur naar Mexico. Wordt een dagje bus.

1. Chris en Jan:
    9 maart 2015
    Hoi Chris, zo mooi is het daar, wij genieten hier thuis mee.
    Groetjes xxx
  2. Ilse:
    Hey Zus,

Ben eigenlijk écht wel fier op u ... wereldreizigster, wereldverbeteraarster, kortom pittige madame met groot hart én ballen ! :-)
    Foto's zijn prachtig, kindjes vertederend... Mooi !
    Have fun !!

Dikke x
  3. Cecilia:
    9 maart 2015
    Ik geniet van al de mooie dingen die je beleeft en herinner de dagen dat we daar samen waren. De indruk dat de kinderen achterlaten zal ik nooit vergeten, ik wou dat ik erbij was!